Ik heb hier een nieuwe HTC Sensation XE liggen met Dr. Dre Urbeats. Het toestel is verkregen bij een verlening en is daarom helemaal nieuw, alle originele toebehoren zitten er bij, ook zit de factuur er bij van 29-02-2012. Doos is enkel geopend om te checken of hij simlock vrij is (dat is ie).
[COLOR=#000000][FONT=arial]Ik heb hier een nieuwe HTC Sensation XE liggen met Dr. Dre Urbeats. Het toestel is verkregen bij een verlening en is daarom helemaal nieuw, alle originele toebehoren zitten er bij, ook zit de factuur er bij van 29-02-2012.[/FONT][/COLOR] [COLOR=#000000][FONT=arial]Doos is enkel geopend om te checken of hij simlock vrij is (dat is ie). [B]Vraagprijs:[/B] €380,- [B]Marktplaats[/B]: [/FONT][/COLOR][URL="http://gsm-telecom.marktplaats.nl/mobiele-telefoons-htc-en-qtek/537266070-htc-sensation-xe-met-beats-8gb-kaartje.html"]Marktplaats.nl > HTC Sensation XE met beats +8gb kaartje - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | HTC en Qtek[/URL] [B]Locatie:[/B] Nijkerk Enkel te koop, dus niet ruilen. Bieden kan ook! [COLOR=#ff0000][B]EDIT: TELEFOON IS INMIDDELS VERKOCHT[/B][/COLOR]
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
Ik heb hier een nieuwe HTC Sensation XE liggen met Dr. Dre Urbeats.
Het toestel is verkregen bij een verlening en is daarom helemaal nieuw, alle originele toebehoren zitten er bij, ook zit de factuur er bij van 29-02-2012.
Doos is enkel geopend om te checken of hij simlock vrij is (dat is ie).
Vraagprijs: €380,-
Marktplaats:Marktplaats.nl > HTC Sensation XE met beats +8gb kaartje - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | HTC en Qtek
Enkel te koop, dus niet ruilen. Bieden kan ook!
EDIT: TELEFOON IS INMIDDELS VERKOCHT