Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Eric-H

Eric-H

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2012
  • 09:27

Ik bied aan een Samsung Galaxy Tablet 10,1 Keyboard.
Dit Keyboard is origineel van Samsung en is voorzien van allerlei zeer handige sneltoetsen o.a voor Internet, Email, Geluid, Display,Apps,instellingen enz enz.
Tevens dient dit keyboard ook als Oplader en kan je er een Luidspeaker of Oordoppen op aansluiten.
Keyboard is 1 keer gebruikt geweest en zit nu al geruime tijd netjes in zijn verpakking.
De reden waarom ik dit keyboard had aangeschaft is omdat het toch wel heel erg praktisch werkt als je toch behoorlijk wat typt op je Tablet. ( Facebook, MSN, Documenten enz enz )
De reden dat ik hem nu weer verkoop is omdat er ook een laptop is aangeschaft en ik dus daar het meerdere typwerk nu op verricht.
Hierdoor ligt het keyboard al geruime tijd in de kast en is hij voor mij overbodig geworden en heb ik toch uiteindelijk besloten om hem toch maar te verkopen.
Je hebt als je hem neemt nog garantie tot December 2012 en krijg je uiteraard de aankoop bon mee.
Hij is voor 69.99 euro bij Dixons gekocht en mag jij hem voor slechts 50 euro overnemen.
Mocht je serieus interesse hebben dan ontvang ik graag een Berichtje of een reactie op deze advertentie van jou.
Met vriendelijke groet,
Eric H

Bewerkt (24 april 2013 14:28)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 1 mei 2012
  • 10:10

Topic gesloten iv met de 30 dagen regel:Lange verkoopperiode. Als je verkoop of aankoop ouder is dan een maand (30 dagen), dan wordt de thread verwijderd om het forum zo schoon mogelijk te houden. Je dient dan een nieuwe thread te starten. Wil je hem nog eens onder de aandacht brengen, doe dan een extra post met de tekst “Even onder de aandacht brengen”. Post in ieder geval niet dubbel.

Bewerkt (24 april 2013 14:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.