Dit is een gebruikte LG optimus 2x 8gb. Het toestel heeft enkele beschadigingen 2 zijn er op de fotos te zien, de krasjes op het scherm zijn ondiep en dus niet zichbaar als het scherm aan is.
Hierbij inbegrepen: De telefoon De originele(beschadigde) doos De originele USB kabel Originele laad stekker 1 hoesje 1 extra batterij 1 lader voor de extra batterij
Ik kan de standard software op het toestel zetten of CM7 Kan worden afgehaald in Nijkerk of na ontvangst van betaling binnen Nederland worden verstuurd.
Prijs: €140,-
544754485449
Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Dit is een gebruikte LG optimus 2x 8gb. Het toestel heeft enkele beschadigingen 2 zijn er op de fotos te zien, de krasjes op het scherm zijn ondiep en dus niet zichbaar als het scherm aan is. Hierbij inbegrepen: De telefoon De originele(beschadigde) doos De originele USB kabel Originele laad stekker 1 hoesje 1 extra batterij 1 lader voor de extra batterij TIP; Als u deze Nokia BH-505 Bluetooth headset er bij neemt krijgt u 10 euro korting op het geheel! [URL]http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/koptelefoons-en-headsets/591302176-nokia-bh-505-bluetooth-headset.html[/URL] Ik kan de standard software op het toestel zetten of CM7 Kan worden afgehaald in Nijkerk of na ontvangst van betaling binnen Nederland worden verstuurd. Prijs: €140,- [ATTACH=CONFIG]5447[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5448[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5449[/ATTACH]
Dit is een gebruikte LG optimus 2x 8gb.
Het toestel heeft enkele beschadigingen 2 zijn er op de fotos te zien, de krasjes op het scherm zijn ondiep en dus niet zichbaar als het scherm aan is.
Hierbij inbegrepen:
De telefoon
De originele(beschadigde) doos
De originele USB kabel
Originele laad stekker
1 hoesje
1 extra batterij
1 lader voor de extra batterij
TIP; Als u deze Nokia BH-505 Bluetooth headset er bij neemt krijgt u 10 euro korting op het geheel!
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/koptelefoons-en-headsets/591302176-nokia-bh-505-bluetooth-headset.html
Ik kan de standard software op het toestel zetten of CM7
Kan worden afgehaald in Nijkerk of na ontvangst van betaling binnen Nederland worden verstuurd.
Prijs: €140,-
544754485449