Het toestel is van mei 2013 en ziet er nog prima uit (ZILVER KLEUR), slechts minimale gebruikssporen. Inclusief originele verpakking, bijbehorende accessoires en factuur. De set wordt gecompleteerd door een BELKIN MICRA FINE HTC ONE CLEAR STEEL die ik vanaf de eerste dag gebruikt heb.
vraagprijs voor de complete set is tenminste 275 euro. Hier komen nog eventuele verzendkosten bij.
Het spreekt voor zich dat ik alleen op serieuze biedingen reageer en dus niet op die “voor 100 euro kom ik 'm bij je ophalen” berichten.
Bewerkt (19 november 2013 22:09)
Het toestel is van mei 2013 en ziet er nog prima uit (ZILVER KLEUR), slechts [u]minimale[/u] gebruikssporen. Inclusief originele verpakking, bijbehorende accessoires en factuur. De set wordt gecompleteerd door een BELKIN MICRA FINE HTC ONE CLEAR STEEL die ik vanaf de eerste dag gebruikt heb. Let op: Het toestel is geroot (voor beginners: dit kan gevolgen hebben voor de garantie) en draait momenteel de allerlaatste versie van ARHD ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2183023 ) vraagprijs voor de complete set is tenminste 275 euro. Hier komen nog eventuele verzendkosten bij. Het spreekt voor zich dat ik alleen op serieuze biedingen reageer en dus niet op die "voor 100 euro kom ik 'm bij je ophalen" berichten.
Het toestel is van mei 2013 en ziet er nog prima uit (ZILVER KLEUR), slechts minimale gebruikssporen. Inclusief originele verpakking, bijbehorende accessoires en factuur. De set wordt gecompleteerd door een BELKIN MICRA FINE HTC ONE CLEAR STEEL die ik vanaf de eerste dag gebruikt heb.
Let op: Het toestel is geroot (voor beginners: dit kan gevolgen hebben voor de garantie) en draait momenteel de allerlaatste versie van ARHD ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2183023 )
vraagprijs voor de complete set is tenminste 275 euro. Hier komen nog eventuele verzendkosten bij.
Het spreekt voor zich dat ik alleen op serieuze biedingen reageer en dus niet op die “voor 100 euro kom ik 'm bij je ophalen” berichten.