Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik had niet verwacht dat ik zo snel al erin zou slagen om een dergelijk toestel voor onder de € 400,= te kunnen kopen maar sinds vanavond ben ik dus ook eigenaar van een bijna nieuwe originele Nederlandse Galaxy S2.
…. en nu maar alles uitzoeken.
Kan dus op slot.
Jürgen
Samsung Galaxy S7
veel plezier ermee, idd mooie prijs.. hopen dat datgeen reden heeft gehad
Bedankt, maar nee hoor, er was voor de verkoper (één zij) geen technische reden om het toestel weg te doen.
De vorige eigenaar kon niet omgaan met het touchscreen en hoofdzakelijk niet met het invoeren van de letters en cijfers, heeft nu een Blackberry gekocht.
Volgens haar zat zij te vaak naast.
Sommige mensen nemen dan simpelweg hun verlies want zij heeft het toestel in mei gekocht bij BelCompany voor € 615,=, originele factuur beschikbaar.
… voor die prijs zat er ook nog een Flip over case bij.
Jürgen
Samsung Galaxy S7
Omdat ik mijn ACER A500 nu verkocht heb ben ik op zoek naar een Samsung Galaxy S2.
Bij voorkeur niet geroot, dit i.v.m. het eventuele probleem bij het verkrijgen van garantie.
Omdat ik het toestel altijd persoonlijk wil ophalen graag aanbiedingen uit plaatsen met een maximale afstand van 50 km rond Arnhem.
Prijsindicatie € 375,= tot € 400,=, op aanbiedingen voor een hoger bedrag reageer ik niet want voor € 75,= meer koop ik een nieuwe.
Jürgen
Samsung Galaxy S7