Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

thesociallions

thesociallions

• Lid sinds 07 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2015
  • 12:15

Eigenlijk wist ik al na de preview hier op de site dat het wel even zou duren totdat het 16 GB-model naar Nederland zal komen, maar ik heb tòch geprobeerd meer duidelijkheid te krijgen van Motorola zelf. De boodschap: "I would like to inform you that MOTO G 3rd Generation 16 GB is not available in The Netherlands at the moment however, if you have a family member or a friend in France, Germany or the UK they can order this very model for you from our web page."

Naar aanleiding hiervan heb ik gekeken wat het toestel in de verschillende webshops kost. Hierbij moet aangetekend worden dat de webshops van Motorola niet naar het buitenland verzenden en dat je dus óf familie/vrienden moet hebben die in het betreffende land wonen en bereid zijn het pakketje voor je door te sturen, óf je moet een dienst als Borderlinx gebruiken die het pakketje voor je doorstuurt. Er komen in ieder geval nog kosten bovenop de onderstaande prijzen.

• Frankrijk: € 259 (€ 249 met de code FRWELCOME10)
  • Duitsland: € 279
  • Verenigd Koninkrijk: £ 209 / € 297 (Geraadpleegd via XE.com op 7 augustus, 12:00)

De Franse webshop komt nog het dichtst bij de prijs die het model waarschijnlijk zal krijgen zodra het eindelijk in de Nederlandse winkels verschijnt. Met de extra verzendkosten van Frankrijk naar Nederland daarbovenop is het voor mij in ieder geval voorlopig een te dure onderneming. Heeft iemand dit model op andere plekken gespot?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.