Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
telfort werkt bij mij probleemloos, al jaren, is kpn netwerk gewoon he?
Ik heb al een paar jaar telfort, heb er geen problemen mee. Internet en bellen gaat prima.
Ik ga er echter weg omdat ik geen toestel wil leasen. Ben nu ergens anders en heb alvast de note genomen.
Maar heb in die 2 jaar geen problemen gehad.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
of een los toestel kopen en sim-only gaan, http://shop.telfort.nl/sim-only/
Maar wat en, hoe snel en stabiel is internet,
en wat is de ervaring met internetversneller wat zij nu aanbieden?
Niemand Die iets kan zeggen over de snelheid internet, en of hoe goed de internetversneller werkt !!!!
Over de internetversneller kan ik niets vertellen omdat ik die niet gebruik.
De snelheid van het internet heb ik eigenlijk nooit niet getest, het werkt meestal wel en dan vind ik het wel prima.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Maar hoe snel is je internet, en hoe stabiel is je internet zonder internetversneller ??
Nog nooit je snelheid gemeten?
Ik heb nog nooit de snelheid van het Internet gemeten, zou niet eens weten hoe ik dat moet doen op een mobiele telefoon.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Daar zij verschillende Apps voor, ook voor Android.
Zoek maar eens in de Play Store op speedtest.
Graag zou ik weten wat de up en download snelheid is, zonder de internet versneller.
Ik overweeg vanwege de kosten Tefort voor mijn Samsung Note met internet.
Maar hoe stabiel is het internet van Telfort, op een mobiel?
Wat zijn de ervaringen met internet, en de snelheidsverdubbelaar tot ruim 7 Mb/s?
En natuurlijk met bellen?
Ik heb namelijk slechter ervaringen gehad met een andere provider, met internet.
Telefoon: Samsung Note