Als ik op mijn X10 de mail account van telfort wil (pop3 of IMAP) staan alle instellingen er al vermeld maar krijg ik geen verbinding met de server. melding: ‘'kan geen verbinding met de server maken’' Wat is er aan de hand? is het een instellingen probleem? Ik ken mijn adres en wachtwoord… Of is er een probleem met de mailserver van Telfort? Of ligt het aan Android als besturingssysteem? Wie weet meer? :confused:
Bewerkt (3 november 2010 21:46)
Hallo, Als ik op mijn X10 de mail account van telfort wil (pop3 of IMAP) staan alle instellingen er al vermeld maar krijg ik geen verbinding met de server. melding: ''kan geen verbinding met de server maken'' Wat is er aan de hand? is het een instellingen probleem? Ik ken mijn adres en wachtwoord... Of is er een probleem met de mailserver van Telfort? Of ligt het aan Android als besturingssysteem? Wie weet meer? :confused:
Hallo,
Als ik op mijn X10 de mail account van telfort wil (pop3 of IMAP) staan alle instellingen er al vermeld maar krijg ik geen verbinding met de server.
melding: ‘'kan geen verbinding met de server maken’'
Wat is er aan de hand? is het een instellingen probleem? Ik ken mijn adres en wachtwoord…
Of is er een probleem met de mailserver van Telfort? Of ligt het aan Android als besturingssysteem? Wie weet meer? :confused: