Waarschijnlijk kennen de meesten van jullie 't al, maar ik wil voor de mensen die het nog niet kennen toch nog even uitleggen wat een easter egg is en hoe je het op je telefoon kan krijgen.
Wat is een easter egg? Een easter egg is een soort geheimpje (secret), in dit geval op je telefoon. Ik vind het zelf heel leuk.
Hoe krijg je het op je telefoon? 1. Ga naar instellingen 2. Klik op ‘over het toestel’ 3. Klik vaak op ‘Android-versie’ Nu verschijnt de easter egg!
Waarschijnlijk kennen de meesten van jullie 't al, maar ik wil voor de mensen die het nog niet kennen toch nog even uitleggen wat een easter egg is en hoe je het op je telefoon kan krijgen. [B]Wat is een easter egg?[/B] Een easter egg is een soort geheimpje (secret), in dit geval op je telefoon. Ik vind het zelf heel leuk. [B]Hoe krijg je het op je telefoon? [/B]1. Ga naar instellingen 2. Klik op 'over het toestel' 3. Klik vaak op 'Android-versie' Nu verschijnt de easter egg! Voor een video uitleg klik je op deze link (youtube): [url=http://www.youtube.com/watch?v=SVqLQsauChA]Android 2.3 Gingerbread easter egg - YouTube[/url]
Staat ook in de AWiki: Android easter eggs - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld en daar kan er dus over verder gediscussieerd worden
Dit topic wordt dan ook gesloten.
Bewerkt (24 april 2013 14:43)
[mod]Staat ook in de AWiki: [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Tutorial:Android+easter+eggs"]Android easter eggs - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld[/URL] en daar kan er dus over verder gediscussieerd worden :) Dit topic wordt dan ook gesloten.[/mod]
Waarschijnlijk kennen de meesten van jullie 't al, maar ik wil voor de mensen die het nog niet kennen toch nog even uitleggen wat een easter egg is en hoe je het op je telefoon kan krijgen.
Wat is een easter egg?
Een easter egg is een soort geheimpje (secret), in dit geval op je telefoon. Ik vind het zelf heel leuk.
Hoe krijg je het op je telefoon?
1. Ga naar instellingen
2. Klik op ‘over het toestel’
3. Klik vaak op ‘Android-versie’
Nu verschijnt de easter egg!
Voor een video uitleg klik je op deze link (youtube): Android 2.3 Gingerbread easter egg - YouTube