Als je bluetooth niet kunt koppelen, of zien in de Samsung Galaxy Ace Plus, kun je dit eenvoudig oplossen:
Menu Instellingen Draadloos en netwerken WiFi instellingen Zet WiFi UIT door het vinkje uit te zetten en ga vervolgens terug naar het menu.
Ga nu naar je bluetooth instellingen en voilla bluetooth koppen werkt, en kan dus koppelen.
Suc6
Groetjes
Bewerkt (24 april 2013 15:34)
Hoi allemaal, Ik had een tip die ik met jullie wil delen. Als je bluetooth niet kunt koppelen, of zien in de Samsung Galaxy Ace Plus, kun je dit eenvoudig oplossen: Menu Instellingen Draadloos en netwerken WiFi instellingen Zet WiFi UIT door het vinkje uit te zetten en ga vervolgens terug naar het menu. Ga nu naar je bluetooth instellingen en voilla bluetooth koppen werkt, en kan dus koppelen. Suc6 Groetjes
Hoi allemaal,
Ik had een tip die ik met jullie wil delen.
Als je bluetooth niet kunt koppelen, of zien in de Samsung Galaxy Ace Plus, kun je dit eenvoudig oplossen:
Menu
Instellingen
Draadloos en netwerken
WiFi instellingen
Zet WiFi UIT door het vinkje uit te zetten en ga vervolgens terug naar het menu.
Ga nu naar je bluetooth instellingen en voilla bluetooth koppen werkt, en kan dus koppelen.
Suc6
Groetjes