Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Betalen? Noem eens een voorbeeld?
Naar mijn weten is alles gratis te bekijken..
HaTe;136067
Betalen? Noem eens een voorbeeld?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />
HaTe;136067
Betalen? Noem eens een voorbeeld?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />
Samsung;136071Ja, de reguliere RTL website wel. Alles wat ik hier heb staan is gratis naar mijn weten:
Via de site bijvoorbeeld: Operation Repo: Payback Time! of RTL Boulevard. Maar dit is via de site, volgens mij krijg je die via de mobiel (even nagekeken) niet eens te zien.
HaTe;136075
Ja, de reguliere RTL website wel. Alles wat ik hier heb staan is gratis naar mijn weten:
RTL Gemist
Dit haal ik ook niet van de reguliere RTL website, maar volgens mij is het van de iPad app.
RTL heeft wel wat veranderd. Gisteren ging hij nog wel tot langer dan vorige week terug, maar nu niet meer.
Daar kan Hate niks aan doen, dat is vanuit RTL. Daar moet je voor sommige programma's inderdaad geld betalen om deze terug te kunnen kijken. Best wel vervelend!
Verder, goed werk Hate! ;-)