Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bedankt, heb hem gedownload.
Kon wel bij whatsapp al dingen instellen, maar dit is een erg handige app!
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Top !
Hij staat er op !
Bij deze app, gaat hij niet spontaan kletsen bij het openen van mappen.
pd3ed;400615
Bij deze app, gaat hij niet spontaan kletsen bij het openen van mappen.
Als alternatief kan je ook Light Flow gebruiken (er bestaat ook een gratis versie), deze werkt ook prettig.
In Cyanogenmod 10.1 zit zo'n functie overigens ingebakken, mocht je van plan zijn om met andere ROMS te experimenteren.
Light manager geïnstalleerd op mijn sIII, maar krijg nu helemaal geen notification light, bij niks.
App maar verwijderd dus.
Je zet je scherm toch uit om te controleren of het werkt? Op de S3 kan je geen LED notificaties zien met het scherm ingeschakeld…
Ja, ik weet het. Maar toen in vanmorgen wakker werd, had ik 2 WhatsAppjes, en er knipperde geen groen lampje wat ik had ingesteld
Vreemd, werkt feilloos op mijn Note 2, wat quasi hetzelfde toestel is als de S3.
Gebruik je de app op normal of alternating mode?
Alternate, maar ik heb em ff opnieuw gedownload, en nu geeft ie wel tijdens het opladen mijn keuze notification lampje aan.. Misschien had ik toch iets niet goed gedaan
Bij de meeste notificaties hebben we alleen de blauwe led die oplicht. Met deze app kan je voor elk soort notificatie een ander kleurtje en interval kiezen. Zeer handig :thumbs: Ik heb het net getest, en het werkt schitterend!
Gewoon downloaden uit de market, installeren en configureren. Herstart de applicatie nadat je instellingen gewijzigd hebt (tweede optie).
->Downloadlink<-
->Meer informatie (in Engels)<-