Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Moderator
Goeie tip!
Android applicaties forum is te bescheiden, dit verdient een plaatsje in: Tips & Trucs / Howto's.
Bij deze verplaatst
werkt dit ook als ik mijn meldingsgeluid anders wil hebben dan het standaard geluid van android
Hallo iedereen,

Ik kon al maanden geen twitter meldingen meer ontvangen.
als ik de app wou instellen voor notificaties stond er altijd ‘Er is een fout opgetreden bij het bijwerken van je meldingsinstellingen’.
Ik had alles geprobeerd. Zoals, app gegevens wissen, de app verwijderen, tel leeg gemaakt en enz.
Op internet kwam ik ook niks tegen hier over. tot dat ik xda zat te kijken. En ja hoor iemand met exact hetzelfde probleem. Met een 2e account kon hij wel de meldingen instellen en met de andere niet. ook op een andere tel kon hij geen notificaties krijgen.
De oplossing is, Ga op je Pc naar ww.twitter.com. ga naar instellingen >> Apps En daar van alle Apps op 'toegang intrekken klikken. Verwijder je twitter app op je tel en installeer de app weer. En voila, de notificatie instellingen (meldinginstellingen) kunnen nu succesvol bijgewerkt worden!
Misschien dat er mensen die hierbij geholpen zijn!
Gegroet!