Ik heb dus al 1 maand geleden een nieuwe SIM-kaart gekregen van Vodafone, omdat mijn vorige toestel was gestolen met SIM-kaart erin. Nu heb ik hetzelfde telefoon en net 5 minuten geleden, kreeg ik opeens een melding dat er geen Datanetwerk beschikbaar is. Ik heb dus mijn telefoon herstart, maar geen oplossing. Ik heb dus SIM-kaart eruit gehaald en weer in gedaan, maar lukt niet. Ik ben dus nu bang dat mijn SIM-kaart kapot is en alweer een nieuwe moet aanvragen terwijl ik morgen op vakantie ga en echt mijn toestel dus nodig heb. Help me alsjeblieft!
Mijn toestel is wel geroot met Darky's Rom v9.3 met een Speedmod-kernel K13B (de nieuwe). Zou dat ook het probleem kunnen zijn? (Galaxy S)
Bewerkt (19 februari 2011 17:26)
Hallo, Ik heb dus al 1 maand geleden een nieuwe SIM-kaart gekregen van Vodafone, omdat mijn vorige toestel was gestolen met SIM-kaart erin. Nu heb ik hetzelfde telefoon en net 5 minuten geleden, kreeg ik opeens een melding dat er geen Datanetwerk beschikbaar is. Ik heb dus mijn telefoon herstart, maar geen oplossing. Ik heb dus SIM-kaart eruit gehaald en weer in gedaan, maar lukt niet. Ik ben dus nu bang dat mijn SIM-kaart kapot is en alweer een nieuwe moet aanvragen terwijl ik morgen op vakantie ga en echt mijn toestel dus nodig heb. Help me alsjeblieft! Mijn toestel is wel geroot met Darky's Rom v9.3 met een Speedmod-kernel K13B (de nieuwe). Zou dat ook het probleem kunnen zijn? (Galaxy S)
Hallo,
Ik heb dus al 1 maand geleden een nieuwe SIM-kaart gekregen van Vodafone, omdat mijn vorige toestel was gestolen met SIM-kaart erin. Nu heb ik hetzelfde telefoon en net 5 minuten geleden, kreeg ik opeens een melding dat er geen Datanetwerk beschikbaar is. Ik heb dus mijn telefoon herstart, maar geen oplossing. Ik heb dus SIM-kaart eruit gehaald en weer in gedaan, maar lukt niet. Ik ben dus nu bang dat mijn SIM-kaart kapot is en alweer een nieuwe moet aanvragen terwijl ik morgen op vakantie ga en echt mijn toestel dus nodig heb. Help me alsjeblieft!
Mijn toestel is wel geroot met Darky's Rom v9.3 met een Speedmod-kernel K13B (de nieuwe). Zou dat ook het probleem kunnen zijn? (Galaxy S)