Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ErwinJonker

ErwinJonker

• Lid sinds 05 augustus 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2011
  • 13:45

Hallo,

Ik heb nu 1 dag internet op mijn mobiel, waarvan ik grootste gedeelte op wifi zit.
Ben wel tijdje op 3g geweest, toen ik niet thuis was, maar heb bijna niets gedaan op mijn mobiel toen.
Nu zegt 3gwatchdog (pro)dat ik 2mb heb gebruikt (wat mij aannemelijk lijkt), maar op de vodafone site, staat
dat ik nu nog maar 450 mb van mijn 500 mb bundel over heb. Naar mijn mening kan dit nooit kloppen.
Wat kan ik doen om te kijken wat er klopt? En wat kan op mijn mobiel zoveel mb's hebben gebruikt?

Alvast bedankt

Bewerkt (5 augustus 2011 13:45)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 5 augustus 2011
  • 13:50

Wat heb je gedaan voordat je 3G watchdog hebt geïnstalleerd? Best kans dat je daarvoor al appplicaties hebt gedownload terwijl je niet op wifi zat.

Bewerkt (5 augustus 2011 13:50)
ErwinJonker

ErwinJonker

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2011
  • 14:28

Nee, ik had 3gwatchdog er al opgezet voordat ik 3g aangezet had. Ik had toen nog alleen wifi omdat me nummer nog niet overgezet was, dus ik gebruikte me tmobile kaartje nog. Ik merkte wel dat wanneer me mobiel een tijdje op standby staat dat hij dan op 3g gaat, ipv wifi terwijl ik thuis ben. Maar dan nog kan hij nooit 50 mb verbruiken in 1 dag.

Bewerkt (5 augustus 2011 14:28)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 5 augustus 2011
  • 14:42

Dan zou 3G watchdog het moeten zien. Je heb namelijk een sleep policy op Wifi zitten dat als je hem niet gebruikt hij vanzelf uitgaat en terug op 3G om te luisteren naar ‘push’ berichten. Maar dat moet je dan zien in Watchdog

Bewerkt (5 augustus 2011 14:42)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ErwinJonker

ErwinJonker

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2011
  • 15:05

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet altijd op wifi blijft wanneer ik wifi tot mijn beschikking heb? Want wifi is gratis en 3g is beperkt voor mij.

Edit: heb dit al gevonden.

Maar nu snap ik nog steeds niet, waarom mijn verbruik zo hoog is. Terwijl 3g watchdog dit ook niet meet..

Bewerkt (5 augustus 2011 15:05)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 5 augustus 2011
  • 15:25

Daar kom je nu denk ik niet meer achter, gewoon een kwestie van nu goed in de gaten houden.

Bewerkt (5 augustus 2011 15:25)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 25 december 2011
  • 15:20

Verhip! Dat probleem heb ik ook!
My 3g Watchdog zegt dat ik genoeg heb verbruikt dat ik komende dagen/weken de rest nog kan gebruiken. maar Vodafone zegt dat ik teveel heb verbruikt dat ik hoge rekeningen ontvang.
Hoe lossen jullie het op? Andere app?

Bewerkt (24 april 2013 13:56)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.