Ik heb een Vodafone abonnement Only . Mijn Smartphone is een HTC One X 32GB Ik heb Android 2.2 Mijn vraag is dat ik geen foto's meer kan versturen via SMS want ik krijg dan een foutmelding ( geen precieze beschrijving ) . Ik heb al met Google gezocht maar zonder resultaat . Ik heb zelf een vermoeden dat je geen grote bestanden kan versturen zoals 1,2 MB . Weet jij hier een antwoord op te geven dan lees ik dit graag .
Ik heb een Vodafone abonnement Only . Mijn Smartphone is een HTC One X 32GB Ik heb Android 2.2 Mijn vraag is dat ik geen foto's meer kan versturen via SMS want ik krijg dan een foutmelding ( geen precieze beschrijving ) . Ik heb al met Google gezocht maar zonder resultaat . Ik heb zelf een vermoeden dat je geen grote bestanden kan versturen zoals 1,2 MB . Weet jij hier een antwoord op te geven dan lees ik dit graag .
Ik heb een Vodafone abonnement Only .
Mijn Smartphone is een HTC One X 32GB
Ik heb Android 2.2
Mijn vraag is dat ik geen foto's meer kan versturen via SMS want ik krijg dan een foutmelding ( geen precieze beschrijving ) .
Ik heb al met Google gezocht maar zonder resultaat .
Ik heb zelf een vermoeden dat je geen grote bestanden kan versturen zoals 1,2 MB .
Weet jij hier een antwoord op te geven dan lees ik dit graag .