Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

wiwiwi

wiwiwi

• Lid sinds 25 november 2014
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2015
  • 11:04

Dag Maxime10. Volgens mij dien je daar verder niets aan te doen. Je ext_sd card is zichtbaar en ik veronderstel dat je terug je foto's kan plaatsen. Waarom zag je dan uw extern kaartje niet meer ? Per ongeluk uw kaartje in menu Android toch ontkoppeld ? En nu bij nieuwe opstart (na een volledige power off) kaartje terug aangemeld ? Geen toptoestel ? Mogelijks, maar indien alles werkt naar je wens, geen zorgen maken. De “duurdere” toestellen presteren natuurlijk sneller en beter, maar bij het vallen op de straatstenen zit er bij het samenrapen van de stukken al niet zo een groot verschil meer in. Kortom: tevreden ? OK. Don't worry, be happy ;-)

Bewerkt (7 januari 2015 11:21)
maxime10

maxime10

• Lid sinds 30 december 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2015
  • 12:28

Wifi veel dank,
Heel tevreden en heel veel geleerd. Ik houd het geheugen in de gaten en maak vaker baxk ups.
Het gekke is dat dze camera echt heel erg goed is. Had ik niet verwacht maar het is echt zo. Daarom wil il hem nog niet missen…
Groet en een top forum dit
Maxime

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.