Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 1 april 2013
  • 21:16

ALDI Nederland - vanaf zaterdag 06/04

Vanaf volgende week te koop. Ziet er op het eerste oog wel heel interessant uit. Zal alleen wel weer niet verkrijgbaar zijn

Bewerkt (14 mei 2013 12:08)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 21:33

Heb je schermresolutie gezien?? Dat wordt pixels tellen..

Bewerkt (14 mei 2013 12:08)
greetjanlans

greetjanlans

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 12 april 2013
  • 13:29

Ik heb een wolfgangAT-AS53N en ben er zeer tevreden over
, dit toestel heeft een goede Nederlandse handleiding en ook kun je makkelijk de weg vinden in het toestel. Ik vind het beeld prachtig en de video wordt zonder haperingen afgespeeld.

Bewerkt (21 mei 2013 14:32)
jos_

jos_

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2013
  • 22:48

greetjanlans;399463

Idem. Wij hebben meerdere smartphones, waaronder de Wolfgang en de Acer S500 (Cloud Mobile). De Acer heeft een 4,3“ scherm met een resolutie van 1220*960, en de Wolfgang heeft 5,2” bij een resolutie van 960*520. De Wolf is qua ontwerp een kloon van de Samsung Note2 (ik gebruik hetzelfde hoesje). Wordt kennelijk niet veel gekocht, want de Aldi had ze nog, en deze week opnieuw in de aanbieding.

De Acer heeft een superscherp beeld, maar wat belangrijker is, een grote kleurdiepte. Mooi toestelletje, maar de Wolfgang werkt voor mij veel beter door het veel grotere scherm. Toestel past veel beter in mijn handen. Er kan veel meer informatie op, en de beeldscherpte is ruim voldoende (ik zie geen pixels). Het toestel is met ongewijzigde Android 4.1 ook voldoende snel (zie bij sommige launchers die ik heb geprobeerd soms iets wat op vertraging lijkt).

Ik heb wel een vraagje voor greetjanlans: ik zie dat je Android 4.2 op je toestel hebt gezet (standaard is 4.1.2). Hoe heb je dat op je toestel gekregen? Geroot?

Bewerkt (8 mei 2013 22:48)
greetjanlans

greetjanlans

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 15:36

Fout het is niet 4.2 maar 4.1.2 Dus min toestel is niet geroot.

jos_
greetjanlans;399463

Idem. Wij hebben meerdere smartphones, waaronder de Wolfgang en de Acer S500 (Cloud Mobile). De Acer heeft een 4,3“ scherm met een resolutie van 1220*960, en de Wolfgang heeft 5,2” bij een resolutie van 960*520. De Wolf is qua ontwerp een kloon van de Samsung Note2 (ik gebruik hetzelfde hoesje). Wordt kennelijk niet veel gekocht, want de Aldi had ze nog, en deze week opnieuw in de aanbieding.

De Acer heeft een superscherp beeld, maar wat belangrijker is, een grote kleurdiepte. Mooi toestelletje, maar de Wolfgang werkt voor mij veel beter door het veel grotere scherm. Toestel past veel beter in mijn handen. Er kan veel meer informatie op, en de beeldscherpte is ruim voldoende (ik zie geen pixels). Het toestel is met ongewijzigde Android 4.1 ook voldoende snel (zie bij sommige launchers die ik heb geprobeerd soms iets wat op vertraging lijkt).

Ik heb wel een vraagje voor greetjanlans: ik zie dat je Android 4.2 op je toestel hebt gezet (standaard is 4.1.2). Hoe heb je dat op je toestel gekregen? Geroot?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.