Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hou ons maar op de hoogte over alle vorderingen, ik denk er ook aan ééntje te bestellen
z0rk;401665
Hou ons maar op de hoogte over alle vorderingen, ik denk er ook aan ééntje te bestellen
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
Hij is besteld, helaas heb ik geen screenshot gemaakt van mijn order nummer (die na 3 sec automatisch verdween) dus heb ik een mail gestuurd of ze die nog kunnen geven.
Archos 101 G9 - CM10.2
Ben zeer benieuwd naar hoe het toestel zal bevallen! Ik overweeg zelf deze aan te schaffen: http://www.zopomobileshop.com/en/89-zopo-zp980-smartphone.html
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch
EricNL;401895
Ben zeer benieuwd naar hoe het toestel zal bevallen! Ik overweeg zelf deze aan te schaffen: http://www.zopomobileshop.com/en/89-zopo-zp980-smartphone.html
Archos 101 G9 - CM10.2
E-mail is ontvangen met het ordernummer er in.
De bestelling wordt verscheept in 1 tot 5 werkdagen (In China hebben ze nooit vrije dagen toch? :-P )
Verzenden met DHL daarna kost 3-7 werkdagen.
Archos 101 G9 - CM10.2
Jarmo;402117
E-mail is ontvangen met het ordernummer er in.
De bestelling wordt verscheept in 1 tot 5 werkdagen (In China hebben ze nooit vrije dagen toch? :-P )
Verzenden met DHL daarna kost 3-7 werkdagen.
@dreamsharing dan betaalde je de belasting nog aan de bezorger? Want de verzendkosten heb ik al betaald. Hopen dat ik geen belasting hoef te betalen, of dat de bezorger contant aanneemt :p
Archos 101 G9 - CM10.2
Jarmo;402310
@dreamsharing dan betaalde je de belasting nog aan de bezorger? Want de verzendkosten heb ik al betaald. Hopen dat ik geen belasting hoef te betalen, of dat de bezorger contant aanneemt :p
Hallo AW'ers,
)
Als alles goed gaat bestel ik vanavond de 32gb versie van de Xiaomi Mi2S!
Ik doe dit via Ibuygou, zoals laatst ook in een AW-artikel is vermeld!
Ik ben hartstikke benieuwd naar hoe dit toestel mij bevalt (en hoeveel ik moet uiteindelijk betaal, hopelijk niet te veel
Dus wie weet kunnen jullie binnenkort vragen van mij verwachten over AOSP voor de Xiaomi o.i.d.
Nu maar hopen dat dit toestel snel binnen is!
Archos 101 G9 - CM10.2