Hallo allemaal. De afgelopen week maakte ik iets raars mee met mijn telefoon. Ik was met iemand aan het bellen en noemde de naam van een kennis tijdens dit gesprek en de telefoon ging hem bellen. Vandaag weer zoiets. Ik was met iemand aan de telefoon en mijn collega komt voorbij en ik groet hem bij zijn naam. Ik kon mijn gesprek niet meer horen maar tegelijkertijd ging mijn collega zijn telefoon en dat was ik weer. Is dat niet een beetje raar.
Hallo allemaal. De afgelopen week maakte ik iets raars mee met mijn telefoon. Ik was met iemand aan het bellen en noemde de naam van een kennis tijdens dit gesprek en de telefoon ging hem bellen. Vandaag weer zoiets. Ik was met iemand aan de telefoon en mijn collega komt voorbij en ik groet hem bij zijn naam. Ik kon mijn gesprek niet meer horen maar tegelijkertijd ging mijn collega zijn telefoon en dat was ik weer. Is dat niet een beetje raar.
Hallo allemaal.
De afgelopen week maakte ik iets raars mee met mijn telefoon.
Ik was met iemand aan het bellen en noemde de naam van een kennis tijdens dit gesprek en de telefoon ging hem bellen.
Vandaag weer zoiets.
Ik was met iemand aan de telefoon en mijn collega komt voorbij en ik groet hem bij zijn naam.
Ik kon mijn gesprek niet meer horen maar tegelijkertijd ging mijn collega zijn telefoon en dat was ik weer.
Is dat niet een beetje raar.