Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Las op MIUI nog iemand die problemen had met scrollen.
Is bericht nummer 6, maar zo te lezen is zijn probleem opgelost (solved). De/ zijn oplossing had hij er onder vermeld, zo te zien door zijn cache te wissen…
Solved: Lot of bugs in this version. Vertical scroll doesn't work. Facebook messenger notifications don't work. Slow transitions
I don't recomend.
Solved with wipe cache and install update.zip
Ok bedankt even over nadenken of ik dit ga toepassen de vorige keer werd ik er niet echt blijer van….op dit moment loopt die weer redelijk na het installeren van de laatste Whatsapp..
Gr.Dreamsharing
Je cache kan je wel makkelijk leeg halen door enkele seconden de home button in te drukken, er verschijnt dan een bezem symbool met een groene circel eromheen. Klik op de bezem en klaar…
Ik heb ook geen probleem met WhatsApp.
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
Wes1908Dit is het RAM-geheugen. Niet cache. Cache is te verwijderen via instellingen>apps
Je cache kan je wel makkelijk leeg halen door enkele seconden de home button in te drukken, er verschijnt dan een bezem symbool met een groene circel eromheen. Klik op de bezem en klaar…
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
Hallo ik heb een probleem met scrollen ik hoop dat iemand daar een oplossing voor heeft.
Scrollen opzich is geen probleem.
Alleen als er een nieuw bericht binnen komt blijft deze onzichtbaar en moet je met de hand het beeld scrollen om die tekst te kunnen lezen.
Erg vervelend als je over en weer een reactie moet platsen.
Goedendag,
Ik ondervind steeds problemen met b.v scrollen door de pagina's er gebeurt gewoonweg niets…
Ook met Whatsapp ondervind ik problemen het typ venster verschijnt eenvoudig weg niet??Een herstart geeft meestal wel het gewenste resultaat….maar goed.
Meestal als ik de laatste Whatsapp installeer die te downloaden is van hun website is het probleem weer even verholpen..Maar ben ik dan de enigste met dit soort probleempjes?
Op MIUI krijg ik geen reactie de meeste zijn veels te druk met te vragen of er voor hun tel geen software uitkomt…dus waarschijnlijk wordt mijn vraag helemaal niet gelezen???
Ik gebruik mijn tel alleen voor Bellen - FB - Whatsapp en heel af en toe Navigatie
Gr.Dreamsharing